eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadziejęRe: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: janist <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Date: Wed, 01 Apr 2009 18:33:32 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <gr04t4$s32$1@news.onet.pl>
    References: <gr03l3$odg$1@news.onet.pl> <gr047q$q42$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 50.214.38.84.otvk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238603492 28770 84.38.214.50 (1 Apr 2009 16:31:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Apr 2009 16:31:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gr047q$q42$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583014
    [ ukryj nagłówki ]

    .B:artek. pisze:
    > janist wyskrobał(a):

    Wydawało mi się, że pisałem ale niech będzie i tak. :)

    >
    > Jak to jest kwestia druku, to zadzwoń, dopytaj się o alternatywne
    > sposoby dostarczenia tego druku (poczta, faks, mail), a potem odeślij im
    > ZPO albo dowieź.

    I to dobry pomysł i tak chyba zrobię. Ale jednocześnie mam wątpliwości
    czy rozpatrzenie reklamacji można uzależniać od formy jej złożenia.

    > Tak jest przy sprzedaży. A to sprzedaż nie jest.

    OK. A jak to jest regulowane w takim przypadku i jakie przepisy to regulują.

    >
    > To sprawy nie załatwi a tylko przybliży was do sprawy sądowej, a to
    > niedobre rozwiązanie. Domyślam się, że jak im tak napiszesz, to oni
    > sprawę oleją.

    Wartość kurtki jest dość duża i szczerze powiedziawszy to spodziewam
    się, ze będą mnie chcieli wyślizgać albo podziała groźba sądu albo sąd.
    W takiej sytuacji łatwiej byłoby opierać się na tym, że reklamację
    należy traktować jako uwzględnioną bo nie odpowiedzieli w terminie.

    --
    pozdrawiam,
    janist

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1