eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję › Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
  • Data: 2009-04-01 16:33:32
    Temat: Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Od: janist <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    .B:artek. pisze:
    > janist wyskrobał(a):

    Wydawało mi się, że pisałem ale niech będzie i tak. :)

    >
    > Jak to jest kwestia druku, to zadzwoń, dopytaj się o alternatywne
    > sposoby dostarczenia tego druku (poczta, faks, mail), a potem odeślij im
    > ZPO albo dowieź.

    I to dobry pomysł i tak chyba zrobię. Ale jednocześnie mam wątpliwości
    czy rozpatrzenie reklamacji można uzależniać od formy jej złożenia.

    > Tak jest przy sprzedaży. A to sprzedaż nie jest.

    OK. A jak to jest regulowane w takim przypadku i jakie przepisy to regulują.

    >
    > To sprawy nie załatwi a tylko przybliży was do sprawy sądowej, a to
    > niedobre rozwiązanie. Domyślam się, że jak im tak napiszesz, to oni
    > sprawę oleją.

    Wartość kurtki jest dość duża i szczerze powiedziawszy to spodziewam
    się, ze będą mnie chcieli wyślizgać albo podziała groźba sądu albo sąd.
    W takiej sytuacji łatwiej byłoby opierać się na tym, że reklamację
    należy traktować jako uwzględnioną bo nie odpowiedzieli w terminie.

    --
    pozdrawiam,
    janist

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1