eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję › Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
  • Data: 2009-04-01 16:19:50
    Temat: Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    janist wyskrobał(a):
    > Witam,
    > Pralnia zniszczyła mi kurtkę. Napisałem do nich pismo zatytułowane
    > reklamacja gdzie domagam się zwroty kasy. Po ok. 10 dniach dostaję
    > pismo o treści
    >
    > Dotyczy: reklamacji usługi.
    > w związku z Pana pismem z dnia ...., uprzejmie proszę o przybycie do
    > naszego punktu w celu złożenia reklamacji na specjalnym druku
    > reklamacyjnym.
    > I tu mam pytania. Jak zareagować. Nie chcę do nich jechać bo mam 40
    > km i nie mam czasu. Wydaje mi się, że nie jest to odpowiedz na moją
    > reklamację. Nie została ona ani uwzględniona ani odrzucona.

    Jak to jest kwestia druku, to zadzwoń, dopytaj się o alternatywne sposoby
    dostarczenia tego druku (poczta, faks, mail), a potem odeślij im ZPO albo
    dowieź.

    > Wydaje mi
    > się, że mogę poczekać aż minie 14 dni od czasu jak odebrali moje
    > pismo i wysłać im pismo z informacją, że wobec braku rozpatrzenia
    > mojej reklamacji uznaję reklamację za uwzględnioną.

    Tak jest przy sprzedaży. A to sprzedaż nie jest.

    > A może odpisać im, że
    > nie maja prawa wymagać ode mnie składania reklamacji na ich druku i
    > odczekać kolejne 14 dni.

    To sprawy nie załatwi a tylko przybliży was do sprawy sądowej, a to niedobre
    rozwiązanie. Domyślam się, że jak im tak napiszesz, to oni sprawę oleją.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1