eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Date: Wed, 11 Jun 2008 19:18:28 +0200
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 39
    Message-ID: <g2p1d5$d9k$1@news.onet.pl>
    References: <g2j7va$790$1@news.ats.pl> <g2jhkp$1dvf$1@news2.ipartners.pl>
    <g2jv1o$bik$1@news.onet.pl> <g2k12a$sdh$1@inews.gazeta.pl>
    <g2lsq7$13je$1@news.ats.pl> <g2lvg1$a2s$1@news.onet.pl>
    <g2o6a3$1sbv$1@news.ats.pl> <g2og4h$uf2$1@news.onet.pl>
    <g2ogo8$1vn5$1@news.ats.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abyb62.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1213204709 13620 83.9.21.62 (11 Jun 2008 17:18:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jun 2008 17:18:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Antivirus: avast! (VPS 080611-1, 2008-06-11), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:537607
    [ ukryj nagłówki ]

    >Laptop jest używany wyłącznie w celach prywatnych - czy to dostatecznie
    >rozwiewa Twoje wątpliwości?

    Domyślam się co masz na myśli. Twoja definicja PRYWATNIE jest jednak nie do
    końca poprawna? Kasa fiskalna w sklepie należącym do Henryka Kowalskiego też
    jest jego PRYWATNĄ kasą fiskalną. Nalezy do niego, nie jest państwową kasą
    fiskalną.

    >> A co ma gwarant do odpowiedzialności sprzedawcy? Równie dobrze co HP mogłeś
    >> złosić to CANON-owi.
    >> Pytanie podstawowe: z jakiego tytułu chesz reklamować towar?

    >Podejrzewam, że z niezgodności towaru z umową. Dwukrotna naprawa gwarancyjna
    >(na podstawie faktu, iż notebook był dwa razy wysłany do serwisu HP, a nie do
    >sprzedawcy) nie przyniosła oczekiwanego skutku - usunięcia usterki.

    To piszesz pismo reklamacyjne i zanosisz sprzedaqwcy razem ze sprzętem. Sam
    jednak przyznałes, że o usterce wiedziałes już ponad 2 miesiace temu. Sprzedawca
    ma podstawę odesłać Ciebie z kwitkiem ze wzgledu na niezachowanie terminu na
    zlożenie reklamacji.

    >Ale chyba jak coś się psuje, najpierw się wysyła do serwisu, prawda? Nie mogłem
    >przypuszczać, że po dwóch naprawach sprzęt nadal będzie niesprawny.

    Masz *prawo* wyboru. To Twoje prawo, nie sprzedawcy! W przypadku konsumentów
    często gwarancje bywajamneij korzystne od uprawnień ustawowych.

    >>> Sklep twierdzi, że producent jest gwarantem i do niego należy zawsze
    >>> zgłaszać wszelkie usterki.
    >>
    >> Jak chcieli pozbyć się problemu, to tak powiedzieli. A Ty nie znając swoich
    >> praw dałeś się najprawdopodobniej się zbyć.
    >
    >Nie dałem się zbyć, pogooglałem trochę, i w efekcie sprzęt z odpowiednim pismem
    >pojechal do Komputronika, a nie do HP. Licząc od dnia wczorajszego, mają
    >jeszcze 13 dni na odpowiedź.

    Pamietaj, że na *odpowiedź*, a nie na spełnienie Twoich *oczekiwań*.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1