eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja na podstawie paragonu › Re: Reklamacja na podstawie paragonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja na podstawie paragonu
    Date: Wed, 10 Jan 2007 09:37:36 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <eo291i$1ef$1@inews.gazeta.pl>
    References: <eo23t5$paf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.239.205.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1168418675 1487 193.239.205.10 (10 Jan 2007 08:44:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Jan 2007 08:44:35 +0000 (UTC)
    X-User: adam_stawiszynski
    In-Reply-To: <eo23t5$paf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201) Hamster/2.1.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:438661
    [ ukryj nagłówki ]

    Patrze, patrze a tu szlovak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kupiłem w mediamarkcie ekspres ciśnieniowy. Dostałem tylko paragon i miał
    > wystarczyć.
    Zgadza sie. Niezgodnosc z umowa
    > Ekspres sie zepsuł, dostałem papierek że odebrano go do naprawy i
    > minął już miesiąc. Dokładnie dzisiaj. Czy moge pójść do tych cwaniaków i żądać
    > kasy?
    Nie
    > Mało tego że nie zadzwonią co siędzieje, to jak byłem 2 dni temu
    > powiedzieli że jeszcze dużo czasu do okresu miesięcznego. Właściwie to ile
    > czasu oni mają na naprawę?
    Z definicji market raczej nie dzwoni do klienta. Zwlaszcza ze rzadko sie
    pytaja o nr telefonu (przynajmniej ja sie z tym nie spotkalem).
    Termin to chyba 14 albo 21. Poszukaj w archiwum, bylo wiele razy, bo nie
    jestem pewien.
    Ale w koncu minal termin miesiaca czy nie? Bo piszez ze minal i ze
    market twierdzi ze nie minal.
    > Dali jakiś standardowy papierek który wydają na
    > rzeczy do których nie stemplują gwarancji, prawdopodobnie robią to od jakiejś
    > kwoty a ekspres kosztował 269.
    Nie. Gwarancje daja wtedy, jesli udziela jej producent. Jesli producent
    nie udziela gwarancji, to market z reguly swojej nie daje.
    --
    badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1