eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • X-Received: by 10.140.101.145 with SMTP id u17mr938296qge.13.1458672818020; Tue, 22
    Mar 2016 11:53:38 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.101.145 with SMTP id u17mr938296qge.13.1458672818020; Tue, 22
    Mar 2016 11:53:38 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.n
    et!news.glorb.com!nt3no3930355igb.0!news-out.google.com!b22ni705qge.1!nntp.goog
    le.com!w104no7987584qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 22 Mar 2016 11:53:37 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.23.80.247;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.23.80.247
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    <56f07c24$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncqs01$51v$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <ncqt6i$68f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <ncqv31$n7o$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ncr0ei$oi8$1@node2.news.atman.pl> <ncrtv3$e42$1@mx1.internetia.pl>
    <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 22 Mar 2016 18:53:38 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754682
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 22 marca 2016 18:47:33 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2016-03-22 o 18:04, re pisze:
    > >
    > >
    > > Użytkownik "Liwiusz"
    > >
    > >>
    > >>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
    > >> Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
    > >> Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
    > >> To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?
    > >
    > > Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
    > > oświadczeń woli.
    > > ---
    > > Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?
    >
    > Takie, że oświadczenie woli musi dość do podmiotu, któremu chcemy się
    > oświadczyć.
    >
    > Wyobraź sobie na przykład, ze coś ci oświadczam przez sms wysłany na
    > kartę twojego rutera internetowego. Twój ruter, twoja karta, sms
    > doszedł, ale przecież nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli.
    >
    > Plus to co już pisałem - zapisy umowne mogą określać szczegółowy sposób
    > składania reklamacji.
    Piszesz dla samego pisania chyba. Ile razy mam powtarzać że moja reklamacja dotarła
    do adresata i mam na to potwierdzenie w postaci odpowiedzi od nich.
    Ale nie odpuszczam, może w końcu zrozumiesz o co chodzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1