eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Date: Mon, 21 Mar 2016 13:43:28 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.235.220
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1458564213 2768 5.172.235.220 (21 Mar 2016 12:43:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Mar 2016 12:43:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754645
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-21 o 13:41, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >>
    >> Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
    > Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast
    rozmydlać temat jakimiś pobocznymi wątkami
    >> To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
    >> zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.
    >
    > Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
    wnoszą.

    Nie ma już czegoś takiego jak "niezgodność z umową".

    > Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone
    do sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
    > Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    > Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    > Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?

    Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.

    >> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    >> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    >> kancelarii po poradę.
    > I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    > A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.

    To idź i nie zawracaj dupy.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1