eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - co dalej? Pilne:) › Re: Reklamacja - co dalej? Pilne:)
  • Data: 2007-02-19 16:28:53
    Temat: Re: Reklamacja - co dalej? Pilne:)
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 16:22:44 +0100, Lincoln napisał(a):

    > I teraz co dalej z tym zrobic. Jutro od 8 znow bede z nimi walczyl (...)

    Ja bym to zrobił tak... Nie szedłbym jutro do nich, bo nie ma to sensu.
    Lepiej się wyspać. Napisałbym pismo i wysłałbym listem poleconym zpo. W
    piśmie tym stwierdziłbym, że skoro minął termin naprawy, to:
    - wzywam ich do wydania mi naprawionego sprzętu
    - wymiany sprzętu na nowy
    - oddania gotówki
    (do wyboru). Dałbym im na to termin np. 7 dni.

    Jeden ze sklepów internetowych ma takie hasło - "Nie kupuj laptopa w
    sklepie z pralkami". IMHO bardzo mądre i weź je sobie do serca na
    przyszłość :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1