  • Data: 2005-09-01 07:59:11
    Temat: Re: Reklamacja a raty ???
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1116.0000050b.4316afe1@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie: rodzice zakupili kanape 3 -osobowa i 2 fotale za 2350 (
    > wzięli go
    > na raty z czym wyniosło ponad 3 tys. ) Teraz kanapa sie rozwala ,
    > naprawiana
    > juz kilka razy i teraz chcemy ządac zwortu pieniedzy a nie ciąglych napraw
    > kt nic nie wynika. I teraz moje pytanie jesli to było brane na raty to
    > własnie
    > dostajemy ta sume 2350 plus odsetki czy tez tylko sume 2350???
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Aska

    Oczywiście możesz dostać tylko 2350zł, które odda Ci sprzedawca. Sprzedawca
    właśnie tyle otrzymał za tą kanapę od banku, który Ciebie kredytuje.

    Oczywiście w momencie jak dostaniesz zwrot pieniędzy za kanapę możesz
    wcześniej spłacić kredyt (jeżeli na to bank pozwala, bo niektóre skurczybyki
    nie :) i otrzymasz potem zwrot nadpłaconych odsetek, które będą zależeć od
    tego ile rat szybciej spłaciłaś kredyt i czy raty były stałe czy malejące.

    Pozdrawiam
    Przemek