  • Data: 2005-09-01 15:25:07
    Temat: Re: Reklamacja a raty ???
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Aska napisał(a):
    > Mam pytanie: rodzice zakupili kanape 3 -osobowa i 2 fotale za 2350 ( wzięli go
    > na raty z czym wyniosło ponad 3 tys. ) Teraz kanapa sie rozwala , naprawiana
    > juz kilka razy i teraz chcemy ządac zwortu pieniedzy a nie ciąglych napraw z
    > kt nic nie wynika. I teraz moje pytanie jesli to było brane na raty to własnie
    > dostajemy ta sume 2350 plus odsetki czy tez tylko sume 2350???

    Żądając zwrotu pieniędzy z powodu wadliwości towaru dostaniecie
    zapłaconą cenę. Pozostałą część można ewentualnie dochodzić w drodze
    odszkodowania na zasadach ogólnych (art.471 kc), ale tu warunki
    odpowiedzialności sprzedawcy są inne niż za wadliwy towar - konieczne
    jest choćby jego zawinienie. Poza tym rzeczywiście powinniście spłacić
    wcześniej kredyt.

    KG