eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-06 06:58:55
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-09-06 08:55, Budzik pisze:
    > Kupiłem dysk USB - niestety bardzo szybko odmówił posłuszeństwa.
    > Udałem się zatem do sprzedawcy, ten potwierdził wadę, ale stwierdził, że
    > przyjmie dysk do reklamacji tylko z oryginalnym opakowaniem.
    > Powód - na opakowaniu jest sticker z numerem seryjnym i tylko w ten sposób
    > mogą stwierdzić, że ten konkretny egzemplarz dysku został kupiony u nich.
    > Dysk był kupowany "na firmę".
    >
    > Czy takie żądanie ma podstawy prawne?

    Podstaw należy szukać w warunkach gwarancji.

    Jeśli natomiast reklamujesz z tytułu rękojmi, to przepisy nie wymagają
    dostarczenia opakowania.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1