eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-06 09:39:12
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Tue, 6 Sep 2011, cyklista wrote:
    >
    >> Użytkownik Budzik napisał:
    >> .
    >>> Powód - na opakowaniu jest sticker z numerem seryjnym i tylko w ten
    >>> sposób
    >>> mogą stwierdzić, że ten konkretny egzemplarz dysku został kupiony u
    >>> nich.
    >>
    >> Bardzo ciekawy powód, zewnętrzne opakowanie świadczy o konkretności
    >> dysku :-).
    >
    > Nie tyle "opakowanie", co "unikalne oznaczenia" (chodzi o ich sticker).
    > Oczywiście sticker dopięty do opakowania to dość oryginalna metoda,
    > ale nie da się ukryć, że wiele nie odbiega to np. od "weryfikacji
    > autentyczności" w MS$ na przykład.
    >

    Jeśli numer seryjny na naklejce jest numerem seryjnym urządzenia to
    wszystko by grało, ale ja zrozumiałem że jednak naklejka ma swój własny
    kolejny numer naklejki i wtedy nie ma przeszkód aby po kupieniu takiego
    dysku zakupić zepsuty na allegro i go wymienić na dobry.

    >> jedyna konkretność to mógłby być numer seryjny spisany z urządzenia
    >> w momencie sprzedaży.
    >
    > A nie nie, tak to byłoby logicznie i rozsądnie :)
    > Niemniej nie da się ukryć, że wydanie "certyfikatu pochodzenia"
    > w postaci stickera przyklejonego do kartki z numerem seryjnym
    > jakąś tam identyfikację zapewnia.
    >

    dokładnie chodzi o to jaki to ten numer mamy zapisany w dowodzie
    sprzedaży lub gwarancji

    > Do kwestii "słuszności prawnej" się nie odnoszę, IMVHO Liwiusz
    > dobrze ujął.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    prawnie to jest jasna sprawa, i też się zgadzam z Wami

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1