eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-06 09:19:15
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 6 Sep 2011, cyklista wrote:

    > Użytkownik Budzik napisał:
    > .
    >> Powód - na opakowaniu jest sticker z numerem seryjnym i tylko w ten sposób
    >> mogą stwierdzić, że ten konkretny egzemplarz dysku został kupiony u nich.
    >
    > Bardzo ciekawy powód, zewnętrzne opakowanie świadczy o konkretności dysku
    > :-).

    Nie tyle "opakowanie", co "unikalne oznaczenia" (chodzi o ich sticker).
    Oczywiście sticker dopięty do opakowania to dość oryginalna metoda,
    ale nie da się ukryć, że wiele nie odbiega to np. od "weryfikacji
    autentyczności" w MS$ na przykład.

    > jedyna konkretność to mógłby być numer seryjny spisany z urządzenia
    > w momencie sprzedaży.

    A nie nie, tak to byłoby logicznie i rozsądnie :)
    Niemniej nie da się ukryć, że wydanie "certyfikatu pochodzenia"
    w postaci stickera przyklejonego do kartki z numerem seryjnym
    jakąś tam identyfikację zapewnia.

    Do kwestii "słuszności prawnej" się nie odnoszę, IMVHO Liwiusz
    dobrze ujął.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1