eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    Date: Tue, 06 Sep 2011 08:58:55 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <j44gbc$5ns$2@news.onet.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: se233.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1315292332 5884 80.55.82.233 (6 Sep 2011 06:58:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 06:58:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.1) Gecko/20110830 Thunderbird/6.0.1
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687215
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-06 08:55, Budzik pisze:
    > Kupiłem dysk USB - niestety bardzo szybko odmówił posłuszeństwa.
    > Udałem się zatem do sprzedawcy, ten potwierdził wadę, ale stwierdził, że
    > przyjmie dysk do reklamacji tylko z oryginalnym opakowaniem.
    > Powód - na opakowaniu jest sticker z numerem seryjnym i tylko w ten sposób
    > mogą stwierdzić, że ten konkretny egzemplarz dysku został kupiony u nich.
    > Dysk był kupowany "na firmę".
    >
    > Czy takie żądanie ma podstawy prawne?

    Podstaw należy szukać w warunkach gwarancji.

    Jeśli natomiast reklamujesz z tytułu rękojmi, to przepisy nie wymagają
    dostarczenia opakowania.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1