eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-06 06:55:45
    Temat: Reklamacja a opakowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupiłem dysk USB - niestety bardzo szybko odmówił posłuszeństwa.
    Udałem się zatem do sprzedawcy, ten potwierdził wadę, ale stwierdził, że
    przyjmie dysk do reklamacji tylko z oryginalnym opakowaniem.
    Powód - na opakowaniu jest sticker z numerem seryjnym i tylko w ten sposób
    mogą stwierdzić, że ten konkretny egzemplarz dysku został kupiony u nich.
    Dysk był kupowany "na firmę".

    Czy takie żądanie ma podstawy prawne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1