eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-06 08:44:25
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-09-06 08:58, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2011-09-06 08:55, Budzik pisze:
    >> Kupiłem dysk USB - niestety bardzo szybko odmówił posłuszeństwa.
    >> Udałem się zatem do sprzedawcy, ten potwierdził wadę, ale stwierdził, że
    >> przyjmie dysk do reklamacji tylko z oryginalnym opakowaniem.
    >> Powód - na opakowaniu jest sticker z numerem seryjnym i tylko w ten
    >> sposób
    >> mogą stwierdzić, że ten konkretny egzemplarz dysku został kupiony u nich.
    >> Dysk był kupowany "na firmę".
    >>
    >> Czy takie żądanie ma podstawy prawne?
    >
    > Podstaw należy szukać w warunkach gwarancji.
    >
    > Jeśli natomiast reklamujesz z tytułu rękojmi, to przepisy nie wymagają
    > dostarczenia opakowania.
    >

    NA FIRMĘ - tylko i wyłącznie gwarancja

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1