    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestracja samochodu c.d.
    Date: Wed, 13 Aug 2008 20:37:58 +0200

    In article <g7v4ed$igf$1@inews.gazeta.pl>,
    "ra9om1ak" <r...@g...pl> wrote:

    >Czlowieku, Ty napiszesz skarge i ktos moze wyleciec z
    > roboty, bo chcial byc dokladny - puknij sie. i nie osmieszaj. Ciesz sie, ze
    > zalatwiles w sumie bez bolu i jezdzij radosnie. Bo mogles sie z tym bujac
    > pol roku po odwolaniach.

    Wide, ze kolega ma trudnosci z czytaniem tekstow. I mysleniem. I nie
    przyjmuje do wiadomosci, ze prawo to dosc precyzyjna dziedzina.
    W zasadzie, to nie chce mi sie raz jeszcze powtarzac...
    Tak w skrocie to:
    1. Nie jestem strona.
    2. Przy rejestracji okazano dokumenty, ktore wynikaja z przepisow.
    3. Urzednik Wydzialu Komunikacji zadal dokumentow, ktore wynikaly z jego
    widzimisie. Na dodatek wchodzac w kompetencje Urzedu Skarbowego
    4. Wczesniej, przed sprzedaza pojazdu zaintersowani sprawdzili, jakie
    dokumenty sa do przerejestrowania potrzbne.
    Co wiecej, okazalo sie wtedy (centralna informacja podatkowa), ze mieli
    prawo do sprzedazy samochodu nawet, gdyby nie zaplacili wczesniej
    podatku od spadku (wiec zadanie zaswiadczenia o zaplacceniu podatku
    spadkowego przez tego urzednika bylo kolejnym jego widzimisie.
    5. Dotychczasowa wlascicielka pojazdu (wdowa po wlascielu, wpisanym w
    dowod rejestracyjny, wiec de facto, w momencie malzenstwa byla juz
    wlascicielka 1/2 samochodu, potem odziedziczyla kolejne 1/4 - bo na
    spolke z synem), pani przed 80, musiala jechac specjalnie po te
    'niezbedne dokumenty'. Zdenerwowala sie zarowno sytuacja (ze czegos
    niedopilnowala), jak i tym wyjazdem (zle znosi upaly). Obecnie dochodzi
    do siebie, ma problemy z sercem.
    6. A dla ciebie wszytsko jest ok.
    7. Puknij sie
    8. Plonk warning.