  • Data: 2008-08-13 19:56:09
    Temat: Re: Rejestracja samochodu c.d.
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic napisal:
    > Roman, to nie USA.W Polsce nawet z OC trudno jest dostac rekompensatę dla
    > osoby fizycznej nie mogacej jeździć autem a co dopiero od urzędu.

    Donosy #4713, 2008-08-06 18:06 GMT
    "Bedzie juz mozna

    domagac sie przed sadem odszkodowania za krzywdy moralne. Wlasnie
    weszla w zycie zmiana w kodeksie cywilnym. Dotychczas mozna bylo
    dostac odszkodowanie tylko w wypadku udokumentowania strat
    materialnych. Nie jest jasne jak wysokie te odszkodowania beda,
    gazety rozpisuja sie cos o pol miliona za smierc malzonka, ale
    nie bardzo wiem skad te liczbe wziely."

    nie zeby na temat, ale juz nam do usa niewiele brakuje :P