  • Data: 2012-06-10 12:04:37
    Temat: Re: Rejestracja samochodu
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-10 11:46, Cavallino pisze:

    > Upiera się na piśmie?
    > Tego należy od nich wymagać.
    > Wtedy będą musieli podstawę prawną podać.

    Na razie mam mętną ustną odpowiedź 'bo kierownik się nie zgodził'. :(
    To świeża sprawa, z piątku, a ponieważ do wojny szykuję się na jutro to
    wolę sprawdzić czy coś mi nie umknęło. :(

    Pewnie, że najprościej zażądać na piśmie, ale jak wpadnę w ten tryb to
    przez kilka dni będę się bujać bez rejestracji i nawet świadomość że 'a
    jednak miałem rację' nie zrekompensuję tej straty.

    --
    spp