  • Data: 2012-06-10 12:30:36
    Temat: Re: Rejestracja samochodu
    Od: MarcinJM <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-10 12:04, spp pisze:
    > Na razie mam mętną ustną odpowiedź 'bo kierownik się nie zgodził'. :(
    > To świeża sprawa, z piątku, a ponieważ do wojny szykuję się na jutro to
    > wolę sprawdzić czy coś mi nie umknęło. :(

    To juz kierownicy stanowia prawo?

    > Pewnie, że najprościej zażądać na piśmie, ale jak wpadnę w ten tryb to
    > przez kilka dni będę się bujać bez rejestracji i nawet świadomość że 'a
    > jednak miałem rację' nie zrekompensuję tej straty.

    Te kutasy zawsze na to licza, ze cie "zlamia".
    Natomiast dokonaj audiencji u rzeczonego kierownika, i zazadaj
    uzasanienia decyzji jego podwladnego.

    Mi kiedys nie chciano wydac DO maloletniego, bo nie mialem dowodu tylko
    legitymowalem sie paszportem.
    Interwencja u przelozonego (przelozonej w tym przypadku) i bez szemrania
    zrobiono to, na co "przepisy nie zezwalaly".
    Na koniec jeszcze Pani Wydawaczka DO pouczyla mnie, ze "dowod osobisty
    trzeba miec, bo policja moze ukarac".
    Moje krotkie, acz grzeczne "to wykracza poza pani kompetencje" ucielo
    dyskusje.

    MarcinJM gg: 978510