eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRatunku! (Wspólnota, własność odrębna, podatki i inne duperele) › Re: Ratunku! (Wspólnota, własność odrębna, podatki i inne duperele)
  • Data: 2007-02-09 12:25:04
    Temat: Re: Ratunku! (Wspólnota, własność odrębna, podatki i inne duperele)
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1915.0000014a.45cbae83@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Poratujcie człowieka.
    Ja za mieszkanie w Krakowie 60 m (wspólnota) płacę dwa podatki,(płaci się
    je nie w ramach opłat wspólnoty, ale zupełnie osobno) w pierwszym
    kwartale roku. też miałam zagwozdkę, bo własciwie nigdzie nie jest napisane
    czarno na białym co trzeba płacić, Jedna opłata to za użytkowanie wieczyste
    ok 40 zł ,druga to podatek gruntowy.ok 30zł
    Myk polega na tym, że stawkę blankiet opłaty jednego przesyła wcześniej
    urząd miasta, a o drugim trzeba samemu pamiętąc. (nie pamiętam którego)