eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRatunku! (Wspólnota, własność odrębna, podatki i inne duperele) › Re: Ratunku! (Wspólnota, własność odrębna, podatki i inne duperele)
  • Data: 2007-02-11 13:36:44
    Temat: Re: Ratunku! (Wspólnota, własność odrębna, podatki i inne duperele)
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdź Księgi Wieczyste! Koniecznie. Ktoś to wczesniej napisał, ale to jest
    > najważniejsze.

    Dzięki, oczywiście sprawdzę.

    Słyszałem kiedyś o takiej metodzie oszustwa, że gościu (sprzedający) dogadywał
    się z komornikiem. 15 minut po sprawdzeniu księgi przez kupującego mieszkanie
    było już obciążone (prawdopodobnie sprzedający wysłał sms-a komornikowi, ale
    rzecz była wtedy całkowicie nie do udowodnienia). Czy w dzisiejszych czasach (a
    były chyba jakieś zmiany) taki numer przejdzie? Może trzeba zastrzec w umowie
    opóźniony termin wpłaty kasy i sprawdzić księgę jeszcze raz? Tutaj u mnie
    sprzedażą zajmuje się agencja pośrednictwa, ale im zależy tylko na obrocie, jak
    będą jakieś kłopoty, to pewnie mnie po prostu oleją :(

    Pozdrawiam

    Czapla