  • Data: 2011-05-27 18:40:02
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-27 14:45, Tomek pisze:

    > A czy Ty zrozumiałeś po tych kilkunastu postach, że taki osobnik wsadzi
    > kupionego prepaida w telefon z bazaru za 30pln i później nie będzie w
    > niego korzystał? Czy nie rozumiesz tego i dalej będziesz bełkotał?

    Rozumiem.
    Mam taki telefon, kupiony parę lat temu na targowisku za 40zł, od razu
    na tymże targowisku wyjąłem z niego baterię i jeszcze nigdy jej do tego
    tf nie włożyłem. Doładowuję ją co parę miesięcy "drucikami" z zasilacza
    bez pomocy telefonu.
    Mam też kartę SIM, jakiś-tam starter, też kupiony na targowisku. Leży
    sobie. Jak jej minie ważność, to wyrzucę, kupię kolejny za 5zł też na
    targowisku i położę w tym samym miejscu.

    Jeśli będę potrzebował być anonimowy - to użyję.

    Dużo ludzi tak myśli?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.