    From: "alacak" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rachunek za anulowana rezerwacje
    Date: Mon, 26 Jul 2010 02:07:10 +0200

    Witam!

    Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1c4pn$7b2$...@n...onet.pl...

    > Jest to wyszczególnione w aust. kc. Co ciekawe windykacją w tym przypadku
    > zajmuje się bezpłatnie regionalny Ang. Zelamnt i przeprowadza ją także
    > zagranicą (w Unii).
    > U mojego partnera zciągneli po roku

    Troche po czasie, ale bylem na urlopie :)

    Co jest wyszczegolnione?
    W kc. jest napisane, ze anulowac moge do 30 dni?
    Po prostu sciagaja kase bez wysluchania racji drugiej strony?

    Przeciez w tym "Reglement der Österreichischen Hoteliersvereinigung" moze
    byc, ze mi zone wychrobota w pierwsza noc po przyjezdzie i co ma mnie to
    obowiazywac?

    Dzisiaj przyszlo:

    Sehr geehrter Herr K....,
    leider mußte ich feststellen, dass der fällige Betrag in der Höhe von Euro
    140,80 (Stornogebühr ist 40%)
    noch nicht auf dem angegebenen Konto eingegangen ist. Als neues Zahlungsziel
    habe ich den 01. 05. August 2010 eingetragen.
    Falls der fällige Betrag bis zum 05. August 2010 nicht auf meinem Konto
    eingelangt ist, sehe ich mich gezwungen, den Rechnungsbetrag über einen
    Rechtsanwalt bei Ihnen einzufordern.
    Mit freundlichen Grüßen
    M.....
    Hotel-Gasthof z.....