  • Data: 2004-01-15 12:43:36
    Temat: Re: ROZWÓD - SPRZEDAŻ DOMU - czy tak można
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    OK
    więc taki scenariusz :
    Żona sprzedaje dom bez mojej zgody (bo nie mam nic do gadania) ale ja
    oświedczam że się nie wymelduję i nadal mieszkam sobie w w tym domu (pokoju).
    Czy to oznacza że ktoś musi kupić dom żony razem ze mną (lokatorem) i czy po
    sprzedaży nadal będę mógł tam mieszkać (bo nadal jestem zameldowany ) - cvzyli
    jestem zameldowany i mieszkam = mam lokal do smierci.

    W taki wypadku czy znajdzie się ktoś kto kupi dom z mieszkającym lokatorem
    (chyba będzie to dla kupującego bardzo niekorzystne).

    Robert