    From: grazyna <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    <ylCbh.55912$a_2.11067@trnddc01> <ekn643$5ub$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <n2Fbh.55991$a_2.1376@trnddc01> <eknpi1$hip$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <8...@n...lechistan.com>
    <ekq7ak$mp1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f...@n...lechistan.com>
    <ekqmqa$93o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <v...@n...lechistan.com> <ekt348$o4u$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <umoch.1892$QC.1114@trnddc02> <ekt6eo$oqr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <whpch.1260$lb1.525@trnddc05> <ekt9hv$3f7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o6qch.1276$lb1.763@trnddc05> <eku4fa$d6a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <RqCch.2850$QC.364@trnddc02> <ekut8a$ngq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <72Dch.1704$5D1.435@trnddc06> <ekv8bc$gkm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Date: Sun, 03 Dec 2006 23:49:53 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "mundurek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czego niby dowodem ma być ta strona?

    tego, ze MSyf kontroluje dzialalnosc BSA, co automatycznie powoduje
    odpowiedzialnosc cywilna po stronie MSyfu.

    > Conajmniej nie w tej znienawidzonej przez Ciebie Polsce, wieć jak widać
    > nie na całym świecie. Z tego co wiem, to jeszcze conajmniej w kilku
    > innych krajach mają podobnie. :-)

    56.html

    > Nie. Mój angilki nie jest najlepszy,

    mozna zauwazyc. Od milicjantow nie wymaga sie intelektu. Wystaczy dobry
    biceps do awlenia palka.

    > ale zupełnie nei wiem, co ma do
    > rzeczy zacytowana przez Ciebie trona. To jakaś sprawa o zniesławienie z
    > Australii. Sądzisz, że polacy zaczną poozywać w Austarlii?

    To punkt zwrotny w wykladni jurysdykcji w sprawach miedzynarodowych.
    Gutnick pozwal wydawce The Wall Street Journal u siebie za rzekome
    znieslawienie w Barrons, ktore ukazalo sie drukiem i internetowo.
    Mogl to zrobic w USA, ale jego pozew zostalby odrzucony jako
    niedopuszczalny. Wykorzystal drakonskie prawo u siebie.

    Argumentacja sadu apelacyjnego jest ciekawa bez wzgledu na kraj. Daje
    wiele do myslenia. Polecam koncowe punkty.

    > Co się kręci?

    O!

    Nie bylo na kursach w Szczytnie? :-P

    "E pur si muove!"

    > Ba! tylko kto ma w tej sytuacji stwierdzać, które minimum jest niezbędne
    > :-)

    z pewnoscia nie Microsyf ze swoimi panienkami w milicyjnych mundurkach.