  • Data: 2007-01-08 13:25:11
    Temat: Re: Pytanie o dziedziczenie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu zbynio porozsypywal nastepujace haczki:
    > przepraszma zapomnialem napisac, czy ja dziedzicze po nim wszystkie długi, i
    > kredyty sa ubezpieczone
    1) Nie toppostuj
    2) Od kiedy rodzic musi uzyskac zgode dziecka na wziecie kredytu?
    3) Jestes jedynym spadkobierca czy moze sa jezscze inni spadkobiercy?
    4) Kredyty sa ubezpieczone od... od smierci? Jesli tak, to w czym
    problem - w wypadku smierci ubezpieczyciel je splaci.
    5) Zameldowanie nie ma tu nic do rzeczy.
    6) Co do meritum - albo ubezpieczyciel przejmie splacanie albo
    spadkobiercy. Jesli spadkobiercy - to chyba do wysokosci "inwentarza"
    (czyli nie zaplacicie wiecej niz dostaniecie). Ewentualnie mozecie takze
    odrzucic spadek
    --
    badzio