eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o czas rozpatrzenia reklamacjiRe: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
  • Data: 2007-05-07 12:04:56
    Temat: Re: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.05.2007 MarcinGoluch <m...@o...pl> napisał/a:
    > Niestety po krótkim okresie użytkowania amortyzator uległ awarii
    > uniemożliwiającej dalsze użytkowanie ze względu na bezpieczeństwo
    > rowerzysty, a mianowicie dostał tzw. luzów na goleniach. Z zewnątrz
    > nie posiada zadnych oznak użytkowania tzn. rys, obić czy innych
    > widocznych uszkodzeń. Nie ingerowałem w wnętrze amortyzatora ponieważ
    > jest to produkt objęty gwarancją.

    Jak rozumiem reklamowałeś z tyt. gwarancji?

    > Po zgłoszeniu tego faktu do sklepu otrzymałem informację, żeby
    > przesłać amortyzator, natomiast sklep wysyła go dalej do serwisu w
    > niemczech ponieważ tam został zakupiony przez sklep. Mimo, iż
    > producent amortyzatora włoska firma Marzocchi posiada przedstawiciela
    > w polsce. Otrzymałem równocześnie informację, że termin rozpatrzenia
    > reklamacji wyniesie ok. 3-4tygodnie.

    Sory, ale czy nie jest Ci głupio, że Polska piszesz małą literą ale już
    nazwę jakiejś włoskiej firmy wielką?

    > I tu moje pytanie:
    > 1. Czy mam podstawe aby po nie dotrzymaniu ustawowych 14dni na
    > rozpatrzenie reklamacji zażądać nowego produktu lub zwrotu gotówki czy
    > muszę również uwzględnić wysyłkę amortyzatora poza granice kraju i
    > wtedy muszę uwzględnić termin 30dni?

    Zależy z tyt. czego reklamowałeś. Odpowiedzi na wszystkie zadane pytania
    zależą od tego.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1