eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o czas rozpatrzenia reklamacjiRe: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
  • Data: 2007-05-08 08:34:05
    Temat: Re: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 08.05.2007 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski wrote:
    >> Proponuję użyć googla, odszukać strony Federacji Konsumentów i tam
    >> poczytać. Jak będziesz po lekturze miał wątpliwości, to wal śmiało :)
    >> W skrócie z rzeczy istotnych:
    >> 1. sprzedawca ma 14 dni (roboczych + 1) na ustosunkowanie się do
    >> reklamacji (akceptuje lub nie). Jeśli przekroczy termin, to
    >> zaakceptował.
    > z tego co pamiętam to jest jakieś orzeczenie że gdy nie jest określone
    > wprost że to dni robocze to 14 dni oznacza dni kalendażowe...

    Bo to są dni kalendarzowe. Miałem chyba jakieś zaćmienie. Ten plus jeden
    wynika z KC i terminów liczenia kiedy się co zaczyna.

    >> 4. termin naprawy/wymiany nie jest zdefiniowany, ale przyjmuje się,
    >> że nie powinien przekroczyć 2-3 tygodni.
    > ale może trwać dowolnei długo, wtedy jedyną droga jest sugerowanie że taki
    > termin stwarza ndmierną uciążliwość dla klienta.

    No więc te 2-3 tygodnie to jest czas gdy można mówić o uciążliwości.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1