  • Data: 2007-05-07 13:14:21
    Temat: Re: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.05.2007 MarcinGoluch <m...@o...pl> napisał/a:
    > Tak reklamowałem z tytulu obowiązujacej na artykul gwarancji.

    To mam złe wieści: obowiązują ustalenia zapisane w deokumencie
    gwarancyjnym, a te mogą być w miarę dowolne.

    > Otrzymalem wlasnie informacje ze ze strony sklepu rozpatrzenie
    > reklamacji moze trwac nawet 2miesiace poniewaz wysylaja oni przedmioty
    > do niemieckiego serwisu dopiero na przelomie maja i czerwca a tam
    > serwis rozpatruje to w ok 3-4tygodnie.

    Rozważ wycofanie reklamacji i ponowne jej złożenie z tyt. niezgodności z
    umową. Wtedy będzie m.in. obowiązywał wspomniany przez Ciebie termin 14-to
    dniowy. Problem w tym, że takie wycofanie reklamacji może nie być
    bezbolesne. Najprościej szczerzę mówiąc byłoby MZ zrezygnowac z reklamacji
    i poprosić o odesłanie towaru na Twój koszt. Jeśli spróbujesz ujawnić chęć
    zmiany trybu to możesz się spotkać z odmową i może mieć ona swoje
    uzasadnienie.

    --
    Marcin