  • Data: 2002-09-23 09:59:11
    Temat: Re: Pytanie nie takie głupie - bo uzasadnione
    Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

    Ojca

    > bzdura ale lubicie podnosic adrenaline :P

    Dlaczego?

    Podczas rozprawy o zaprzeczenie ojcostwa (sam pisałem pozew dla
    nieojca mojego dziecka :-)) )w której zeznawałem jako świadek że
    rzeczywiście nie jest to jego dziecko BO JEST MOJE ustanowiono
    kuratora sądowego dziecka. Teraz dziecko jest pod moją opieką (uznałem
    je zgodnie z prawem i chęcią nadając mu imię) ale kurator (chyba) nie
    utracił nad dzieckiem swej kurateli. No to chyba może (FORMALNIE)
    wystąpić jak wyżej?

    Pozdrawiam
    Qwax