  • Data: 2005-10-18 16:54:02
    Temat: Re: Punkty Karne
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał:

    >No i cały twój wywód już na początku wziął w łeb.
    Tak myślałem :-)

    > Chyba rzadko czytujesz grupę.
    Jestem tu od 1997 r. Gdybyś Ty czytała i uczestniczyła w niej tyle co
    ja wiedziałabyś jak głupotę palnęłaś.

    Zgadza się. Napisałaś to co wiedziałaś :-)

    >nie można przejść obojętnie koło głosów aprobujących i przyklaskujących
    To właśnie napisałem, tyle, ze jest ku temu odpowiednie miejsce.

    >A porad prawnych domagaj się od prawnika, którego opłaciłeś,
    Dzięki za radę. Tak sie składa, że nie muszę płacić.

    >cieszyć się, że ktoś ci coś podpowiedział
    Nie jestem tu po to aby pytać, tylko, by radzić.

    Artur Golański
    --
    Czasami ludzie potkną się o prawdę. Ale prostują się i idą dalej, jakby nic się nie
    stało.