  • Data: 2005-10-19 08:01:27
    Temat: Re: Punkty Karne
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <5...@4...com>, Artur Golanski wrote:
    > Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał:

    >> Chyba rzadko czytujesz grupę.
    > Jestem tu od 1997 r.

    To jak mogłeś nie zauważyć, że zylion razy dziennie uczestnicy zamiast
    dawać porady prawne dyskutują, kłócą się chwalą i ganią? A kilka razy
    w miesiącu pojawia się dwugłos:
    "Te komentarze są niepotrzebne, szukam porady prawnej, a nie oceny."
    "Jak chcesz porady prawnej, to zapłać prawnikowi, a na grupie
    dyskusyjnej spodziewaj się wszystkiego."
    Nie wiem, jak można czytać grupę i tego nie widzieć.

    > Zgadza się. Napisałaś to co wiedziałaś :-)

    Kolejny przykład na to jak mało spostrzegawczym czytelnikiem jesteś.

    > To właśnie napisałem, tyle, ze jest ku temu odpowiednie miejsce.

    A co daje potępianie pewnych postaw i zachowań w miejscu, do którego
    praktykujący te zachowania najpewniej nigdy nie zajrzą? Za to brak
    reakcji po swoich wypowiedziach mogą spokojnie odbebrać jako
    przyzwolenie i aprobatę. Nikt się nie czepia, są nawet tacy, co
    poklepują, więc spoko.

    Renata

    PS Nie czujesz dyskomfortu spowodowanego dramatycznym rozziewem między
    tym, co piszesz i robisz w tym wątku? Trzeba było raczej iść na jakieś
    forum służące do moralizowania i wygłaszania apeli, bo to jest zdaje
    się od udzielania porad prawnych, prawda?
    Tylko, co by ci przyszło z tego apelu na stosownym forum, gdybyś wiedział,
    że najprawdopodobniej w ogóle go nie przeczytam. Przecież zależało ci,
    żeby przeczytała, prawda?