  • Data: 2005-10-19 10:07:13
    Temat: Re: Punkty Karne
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <v...@4...com>, Artur Golanski wrote:

    > Zauważyłem i tamte i to twoje (zamiast radzić wysyłają oceny
    > - dlaczego ? Czyżby moje podejrzenia były słuszne ?).
    > Raczej nie rozumiesz podstawowej różnicy. To, że widzę jak inni
    > kradną, wcale NIE oznacza, że ja też powinienem lub, że nalezy się
    > biernie z tym faktem pogodzić.

    A co ma piernik do wiatraka? Chodzi o fakty: ta grupa po prostu nie
    jest taka, jak próbujesz ją opisywać.

    > A krytykuj je (reaguje) w momencie i w miejscu gdzie te
    > nieprawidłowości występują.

    Niestety, a właściwie to na szczęście, nie byłam obecna przy tych
    wyczynach za 13 punktów.

    > Nie udawaj bohatera tu, zasłonięta internetem, siedząca w ciepłym i
    > bezpiecznym miejscu i do tego w stosunku do osoby, która została
    > przecież 'wyłuskana' z tysięcy bezkarnych, zatrzymana i ukarana.

    Że o co chodzi?

    > Jakie przyzwolenie, jaka aprobata ?

    Milczące. Werbalne.

    > A jak jest różnica w pisaniu i robieniu w tym wątku ?

    Drastyczna. Hipokrytyczna.

    > Masz rację, a ty o tym nie wiedziałaś, niepotrzebnie zaśmiecając grupę
    > i łamiąc zasady netykiety, dlatego zwróciłem ci uwagę.

    Tylko dlaczego na forum nieprzeznaczonym do zwracania uwagi?
    BTW, rzuć przynajmniej jakimiś paragrafami, które połamałam, skoro już
    jesteśmy na grupie prawnej.

    >Na podstawie
    > twej reakcji wyciągam wniosek, ze niewiele z tego zrozumiałaś i nie
    > potrafisz przynajmniej uznać, jesli nie przyznać się do winy.

    Melduję, że wniosek słuszny. Niewiele z twoich wywodów zrozumiałam i
    do winy się nie przyznaję.

    > Zależało mi, aby powitać nowego dyskutanta,

    Ty chyba jednak mało uważnie czytasz newsy.
    A nie ma przypadkiem jakiś specjalnych forów do witania? Jeśli nie,
    to może byś założył? Bo przecież ta grupa jest zdaje się od przepisów
    prawnych, prawda?

    Renata