    From: "black bird" <x...@y...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Punkty Karne
    Date: Sun, 16 Oct 2005 21:19:52 +0200

    > Czytaj tu : http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    Bardzo dziekuje za link, rozumiem ze mam pkt tymczasowe i szkolenie nie
    spowoduje pomniejszenia stanu "dorobku". Ale w styczniu przedawnia mi sie 6
    pkt, nie jestem pewien dokladnie kiedy ale bardzo mozliwe ze w marcu
    przedawni mi sie kolejne 8. Co wobec tego jesli wyrok zapadnie np. w
    kwietniu oraz czy istnieje mozliwosc aby w ramach prawa opoznic proces, z
    gory podkresle ze koszty nie graja wiekszej roli. W takim ukladzie jednak
    nie wiem czy nie najrozsadniej bedzie poprostu poczekac na urzedowy bieg
    sprawy. Ale co najwazniejsze, czy do czasu zdania egzaminu weryfikujacego
    umiejetnosci bede mogl jezdzic?