    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Date: Sat, 15 Jul 2017 11:09:44 +0200
    <ok3u6v$hqi$7@mx1.internetia.pl> <ok40f6$g9i$3@dont-email.me>
    <ok5co1$b6s$1@mx1.internetia.pl> <ok5mih$dsi$2@node1.news.atman.pl>
    <ok5ve4$ski$1@mx1.internetia.pl> <ok63bi$r39$1@node1.news.atman.pl>
    <ok670o$gdm$1@mx1.internetia.pl> <ok7hob$3tk$1@node2.news.atman.pl>
    <ok7u8m$ukf$1@mx1.internetia.pl> <ok8178$ico$1@node2.news.atman.pl>
    <ok8sfb$d3n$1@mx1.internetia.pl> <ok9ait$ou1$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Przyczyna nieprzeszkadzania jest mało ważna.
    > ---
    > Takie nieprzeszkadzanie jest mało ważne. Po prostu na parkingach z reguły
    > nie ma drzew.

    Na tych które odwiedzam z reguły są. :-)
    ---
    No nie gadaj, wychylam głowę za okno i nie ma.

    > 1. Nie mówisz tylko piszesz.
    > ---
    > Mówię jak piszę, więc sp...

    Jak zaczniesz poprawnie cytować to możesz to zaproponować.
    A do tego czasu sam sp... .
    ---
    A co ja z tego miałbym gdybym ręcznie dodawał dla Ciebie znaczki ">" ? No

    > 2. Nie o parkingu w hotelu tylko o parkingu ogólnie. Przynajmniej
    > do tego posta.
    > ---
    > Ale wywołał to parking w hotelu. Już było, że z oczywistych względów nie
    > mają więc sensu takie rozważania jak kupno garażu czy parkowanie w innym
    > miejscu. Bo to nie jest problem wyboru tylko podstawowej jakości usługi.

    Usługa przewiduje przechowanie pojazdu a nie zabezpieczanie go
    przed naturalnymi zjawiskami jak sranie ptaków.
    Nie pasuje taka usługa to nie korzystaj lub zmień hotel na taki
    z lepszą. :-)
    ---
    Usługa parkingu coś przewiduje ? Moim zdaniem to jest zwyczajowe i nic
    ponadto. Zwyczajowo w Polsce wszystkie usługi są niskiej jakości, co też
    wydaje mi się, tłumaczy twoje wypowiedzi. Osobiście nie widzę absolutnie
    żadnego sensu w sadzeniu drzew na parkingu. Oceniam to raczej jako
    nieogarnianie tematu, albo właśnie taka zaszłość, że mieliśmy niskiej
    jakości usługi, miejmy je dalej. A myślę o jakości bo poza skalą niczym nie
    różni się to od innych zaniedbań zarządcy parkingu w przypadku których też
    możnaby mówić o tym, że można wybrać inny parking albo hotel. Ale to moim
    zdaniem nie jest tak. Zakładamy, że korzystając z usługi nic nam się nie
    stanie a tu ... samochód do myjni. No na ślub nie jechałem, ale samochód
    umyć jednak musiałem.

    > 3. Masz problemy ze zjawiskami naturalnymi to zwracaj uwagę gdzie
    > samochód stawiasz. Nie podoba się parking hotelowy nie korzystaj.
    > Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.
    > ---
    > Wuju, ja nie potrzebuję takich rad. Rozwodzę się nad kwestią racjonalności
    > a nie pustaczę.

    Twoje rozwodzenie to właśnie piękny przykład "pustaczenia".
    "Wuju".
    ---
    Na czym niby by ono miało polegać ? Podaję Ci moje spojrzenie na kwestię
    jakości usługi parkingowej. Ty mi wmawiasz jakieś problemy i wątpliwej
    jakości rady dajesz a uzasadnienia tego jakoś nie widać.