    From: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Date: Fri, 11 Feb 2005 18:26:26 +0100
    <ctba6a$1khn$1@news.mm.pl> <d0aKd.9$_X.5@trndny06>
    <ctbacf$8rq$1@inews.gazeta.pl> <Y6aKd.25$B31.7@trndny04>
    <ctbbar$dg0$1@inews.gazeta.pl> <qnaKd.8$vY.7@trndny05>
    <ctbc30$i2a$1@inews.gazeta.pl> <hAaKd.11$_X.4@trndny06>
    <ctbdbc$omk$1@inews.gazeta.pl> <RUaKd.16$2R1.0@trndny08>
    <ctbeg3$oqq$1@news.onet.pl> <l...@r...com>
    <ctm60e$3kd$1@news.onet.pl> <i8DLd.1337$ya6.432@trndny01>
    <cto203$per$1@news.onet.pl> <C7gMd.3614$s16.2033@trndny02>
    <cts5v6$ks7$1@news.onet.pl> <CirMd.5278$ya6.3282@trndny01>
    <cttjea$pgb$1@inews.gazeta.pl> <I7YMd.10529$g16.3988@trndny08>
    <o...@k...it-net.pl> <pweNd.7242$ya6.5632@trndny01>
    <cu4stt$5v2$2@inews.gazeta.pl> <HypNd.25947$8a6.18551@trndny09>
    <o...@k...it-net.pl> <xfrNd.27696$g16.5422@trndny08>
    <o...@k...it-net.pl> <QDsNd.18222$t46.11893@trndny04>
    <o...@k...it-net.pl> <b2uNd.18324$W16.123@trndny07>

    amur napisał(a):

    > Daje przyklad. Redakcja ktora puszcza takie tlumaczenie jest nierzetelna
    > z definicji. Z metoryka czesto nie jest lepiej.

    Czyli Twoim zdaniem informacje podawane w programach "discovery" są
    niewiarygodne, bo tłumacz przygotowujący polską wersję językową źle
    przetłumaczył słowo "labour"? Gratuluję podejścia.

    > Tego nie mowilam. Mowilam ze Coca Cola jest szkodliwa, i kwasy sa jedna
    > z przyczyn. Zaczelismy przeciez od cukru.

    Ale przyznasz rację czy nie?

    > Zmien okuliste.

    Proszę o wybaczenie, ale jestem tylko skromnym prawnikiem, który nie
    widzi żadnego oszustwa w tym, że przedsiębiorca przeprowadza badania
    majęce na celu ustalenie najskuteczniejszych metod reklamy.

    > I mowi mi to osoba ktora nie potrafi znalezc szkodliwosci Coca Coli na
    > stronie CDC

    Nie widzę związku.

    > ROTFL
    >
    > Czytales akta sprawy? Ja czytalam. Bylo tam duzo wiecej. Pamietaj,
    > producent musi przewidziec uzycie i naduzycie produktu. Np wylanie
    > rzacej kawy podanej do auta prze okienko. Sam MD uznal ze nie ma szans i
    > nie apelowal.

    Producent nie ma żadnego powodu by przewidywać idiotyzm uzytkownika.
    A z akt też niewiele zrozumiałaś. Powodowie próbowali udowodnić, że MD
    sprzedaje gorąca kawę, by ludzie nie pili jej od razu tylko za jakiś
    czas. I udało im się przekonać 12 idiotów że to prawda.

    > Jezeli jest zwiazek pomiedzy dzialaniem producenta a popelnieniem
    > przestepstwa to ponosi.

    ADEKWATNY związek przyczynowy. Bo jeśli chodzi o związek przyczynowy, to
    ChRL winna odpowiadać za każde zabójstwo, bo chuińczycy wymyślili proch.
    To pierwsza rzecz, której uczą się studenci prawa.

    > Zobacz na strone UOKiK

    Czy potrafisz coś więcej niż z wyższością odsyłac do źródeł? Np podać
    nazwę rzeczonej ustawy? Trochę mniej arogancji, dziewczyno.