    From: amur <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    <VS8Kd.21$ec1.5@trndny08> <ctb5tf$een$1@news.onet.pl>
    <Pr9Kd.7$_X.3@trndny06> <ctb8mr$rqe$1@news.mm.pl> <bO9Kd.8$_X.0@trndny06>
    <ctba6a$1khn$1@news.mm.pl> <d0aKd.9$_X.5@trndny06>
    <ctbacf$8rq$1@inews.gazeta.pl> <Y6aKd.25$B31.7@trndny04>
    <ctbbar$dg0$1@inews.gazeta.pl> <qnaKd.8$vY.7@trndny05>
    <ctbc30$i2a$1@inews.gazeta.pl> <hAaKd.11$_X.4@trndny06>
    <ctbdbc$omk$1@inews.gazeta.pl> <RUaKd.16$2R1.0@trndny08>
    <ctbeg3$oqq$1@news.onet.pl> <l...@r...com>
    <ctm60e$3kd$1@news.onet.pl> <i8DLd.1337$ya6.432@trndny01>
    <cto203$per$1@news.onet.pl> <C7gMd.3614$s16.2033@trndny02>
    <cts5v6$ks7$1@news.onet.pl> <CirMd.5278$ya6.3282@trndny01>
    <cttjea$pgb$1@inews.gazeta.pl> <I7YMd.10529$g16.3988@trndny08>
    <o...@k...it-net.pl> <pweNd.7242$ya6.5632@trndny01>
    <cu4stt$5v2$2@inews.gazeta.pl> <HypNd.25947$8a6.18551@trndny09>
    <cu5ams$sui$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 06 Feb 2005 16:33:43 GMT

    Przemek R. wrote:

    > kogog konkretnie zabili???

    Philip Morris zabija swoich najwytrwalszych klientow rakiem pluc. Cos
    150 dziennie w samej Polsce. Ciekawe gdyby Ford wprowadzil na polski
    rynek auta zabijajace choc polowe tego. Jak myslisz, czy prokurator
    zainteresowalby sie autami?

    > az mi sie chce przeslac ten post do polskich md bo dzialasz na szkode
    > firmy,
    > wygadujesz niczym poparte bzdury, a w polsce to nie oni beda musieli
    > wykazac ze nie sa jeleniem
    > a Ty.

    ROTFL

    Myslisz ze magister Klapa nie monitoruje sieci? Martwia mnie tylko
    koszta tlumaczen, zeby kierownictwo w Illinois moglo zrozumiec Twoje
    wynurzenia.

    Zreszta po przegranym procesie o oszczerstwo w Londynie, MD ani w glowie
    testowac na sobie cudza wolnosc wypowiedzi. Ten proces jest
    akademickim przykladem uczonym dzis na uczelniach calego swiata. MD
    palnal najwieksza glupote XX wieku. Pozwal dwoch bezrobotnych, a
    skonczyl w Ksiedze Rekordow Guinessa z najdluzszym procesem w Historii
    Anglii.
    http://www.mcspotlight.org
    Glupota kosztowala ich cos 10 milionow USD.

    > tak na marginesie , kim jest najlepszy klient, moze ty?

    Ten ktory przynosi najwiecej dochodow, czyli staly.

    > wrocmy do przykladu z bochenkami chleba, zadnej chemii, osoba otyla
    > wpieprza
    > po4 bochenki dzinnie, za rok jest tliusta jak swinia, jej serce pompuje
    > dwa razy wiecej niz powinno, ktos jest winny???????????

    Nie wystepuje to w praktyce. Natomiast wystepuje konsumpcja MD 4 razy w
    tygodniu przez dzieci.

    > Inie pierd. mi zaraz o chemii tylko na to konkretne pytanie odpowiedz,
    > Odrazu uprzedzam, tak producentowiuzalezy by jak najwiecej osob jadlo jego
    > cleb i jak najwiecej kupowalo ten chleb.

    Nie musi to byc chleb. Jezeli producent szalikow by dodawal chemie w ten
    sposob ze kienci byliby uzaleznieni i umierali przedwczesnie na zawal
    serca, to tez by odpowiadal. Co MD dodaje naprawde moze wyjsc dopiero na
    procesie.

    > sprecyzuj,
    >
    > P.

    Co tutaj precyzowac? Oszustwo jest oszustwem. Duze albo male.