  • Data: 2006-05-15 09:47:09
    Temat: Re: Przywłaszczenie znaleziska
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Na podstawie okoliczności: właściciel wyrzucił go z auta więc,

    Zakładam, ze tego nie widziałam, więc nie znam pochodzenia psa.

    > chciał
    > się pozbyć własności. Trudno przypuszczać że w ten sposób ludzie
    > wyprowadzają psy na spacer.

    No wiesz, za takie pozbywanie się żywej wlaśności, to się powinno
    wlaściciela na 48 godzin w lesie do drzewa przywiązywać.

    > Niczyj nie równa się państwowy. To nie komuna.

    Wiem, przypomniało mi sie tylko, jak kiedyś powstał problem z psem,
    który się do kogoś przybląkal, ale okazał się agresywny i ludzie którzy
    go nakarmili nie chcieli brać odpowiedzialnosci za nie swojego psa.
    Gmina się wypięła na problem, dopiero TV wyciagnęła właśnie takie
    wnioski, ze jak pies bezpański, a za bezpańskie psy odpowiada gmina, to
    ten pies jest państwowy;-)

    Justyna