    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Date: Tue, 27 Jan 2015 11:16:14 +0100
    <m9nlc1$357$1@node2.news.atman.pl> <m9nvtq$gah$1@mx1.internetia.pl>
    <m9qchf$rd9$1@node2.news.atman.pl> <m9rfoh$7q8$1@mx1.internetia.pl>
    <m9ssj7$e3s$1@node2.news.atman.pl> <m9st4b$el9$1@node2.news.atman.pl>
    <m9t615$s7t$1@mx1.internetia.pl> <m9u5ba$4th$1@mx1.internetia.pl>
    <m9vjit$dpj$1@node1.news.atman.pl> <ma2rem$tbu$1@node1.news.atman.pl>
    <ma308d$afk$1@mx1.internetia.pl> <ma2v9p$ihp$2@node2.news.atman.pl>
    <ma330r$ja6$1@mx1.internetia.pl> <ma3330$mr0$1@node2.news.atman.pl>
    <ma4pb5$ulf$1@node1.news.atman.pl> <ma4pi9$ums$1@node1.news.atman.pl>
    <ma4rn8$1et$2@node1.news.atman.pl>
    <54c5fc66$0$27696$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma5cmn$kc8$1@node1.news.atman.pl> <ma5dug$2g3$1@node2.news.atman.pl>
    <ma5pqa$395$1@node1.news.atman.pl> <ma5sgo$63i$1@node1.news.atman.pl>
    <54c744ba$0$21540$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-27 o 08:56, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jak ktoś miał źle nastawionych włodarzy, to mimo, że załatwił pieniądze
    > i wszystko co trzeba, to i tak potrafili zablokować "bo tak" - przykład
    > k-202 i Karpińskiego jest wspaniałym tego przykładem.

    Karpiński nie załatwił pieniędzy na produkcję więc przykład cokolwiek
    nie trafiony. Inna sprawa że jego konstrukcja nie nadawała się
    na komputer domowy czy powszechnego użycia. To był bardzo
    specjalistyczna maszyna.

    > dokładnie, ale zawsze znajdą się zaślepienie wychwalający ten system...

    A zauważyłeś że ja nie wychwalam systemu tylko wykazuje głupotę
    ludzi nazywających go niewolniczym.