  • Data: 2007-01-07 14:46:50
    Temat: Re: Przykra sprawa kolegi (narkotyki)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolll" <K...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:enpms4$271$1@news.onet.pl...

    > Ale to jest w 100% prawda. Mam nadzieję że sąd nam uwierzy....

    Życzę Wam tego z całego serca, skoro to prawda.

    > W sądzie powiedziałbym że nie pamiętam dokładnej daty, ale było to wiele
    > miesięcy temu. Tutaj te 11 tak sobie chlapnąłem, mając na myśli "W cholere"
    > Teraz pasuje?

    No i teraz właśnie masz nauczkę. Jak czegoś nie pamiętasz, to mówisz, ze nie
    pamiętasz, a nie zeznajesz "na pałę", bo na takich szczegółach możecie się
    wyłożyć.

    > Ale przypuścmy ze Piotrek dostaje, powiedzmy 300 zł grzywny + 6 miesięcy w
    > zawiasach na rok. Czyli po 1,5 roku będzie już niekarany tak ? (zatarcie
    > skazania).

    Nie. W najlepszym razie zatarcie skazania może nastąpić po 3 latach, i to pod
    warunkiem, że sąd wyrazi na to zgodę i będzie to grzywna. Z urzędu grzywna
    zaciera się po 5 latach. W innych wypadkach terminy te wynoszą odpowiednio 5 i
    10 lat. (art. 107 kk)