  • Data: 2004-03-24 13:21:33
    Temat: Re: Przyciemnione szyby
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:c3rv1e$pul$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mariusz wrote:

    > Pan mi powiedzial 1100zl za komplet :)))) normalnie mozna przyciemnic za
    > 200-300zl, wiec... chyba wszystko jasne.

    mylisz pojecia, za 200-300 zlotych to ci kolesie wyjma szybki i okleja
    folia, a jak jestes sprytny to sam to sobie zrobisz za cene folii

    ja dawno temu sam sobie przyciemnialem szyby w duzym fiacie, wszystkie
    oprocz przedniej i przednich trojkacikow,

    widocznosc to ogranicza jedynie w nocy, no i w nocy problem przy cofaniu ;)

    ale za to nikt ci do fury nie zaglada a i w lecie nawet jak na sloncu fura
    stoii to w srodku troche chlodniej

    za 1100 to masz przyciemniane piecowo, wiec sama szyba nie traci na swoich
    wlasciwosciach "szklanych", czyli nadal w ten sam sposob ulega zniszczeniu