  • Data: 2010-05-15 18:05:55
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-15 15:00, mvoicem pisze:
    > Co nie oznacza że każda która ma mało jest dobra.

    Nie. Ale to fałsz, bo jak ma mało to z definicji nie jest dobra, bo ma
    mało.

    > Doceniam twoje zdanie, pozostaję przy swoim. Jeżeli karta jest opasłą
    > księgą gdzie masz od sasa do lasa, od kuchni orientalnej po nasze
    > schaboszczaki - to oznacza zazwyczaj że lecą z półproduktów i w niczym
    > tak naprawdę nie są dobrzy.

    No to oczywiście kwestia definicji mało. Z Twojej wcześniejszej
    opowieści ,,mało'' oznaczało ,,dwa zestawy stołówkowe'', bo pisałeś, że
    kucharz kotlety trzaska masowo.

    > Z tą świeżością nie przesadzajmy :).

    No jak nie? Oni mają takie durne zegarki i jak parę minut poleży to od
    razu do kosza. Bardzo mnie to wkurwia, bo nie lubię jak się jedzenie
    marnuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek