  • Data: 2010-05-15 04:33:44
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > a dlaczego ma ktos sie dozucac ?
    > maja terminal wiec place karta za ta sama cene i tyle

    No właśnie na to ma się ktoś dorzucać jeśli płacisz kartą tę samą cenę i
    tym samym generujesz koszt.

    > klienci powinni byc jednakowo traktowani

    Może w ogóle powinni korzystać wg. potrzeb a płacić wg. możliwości, hę?

    > placacy karta gorsi ?

    Nie, są inni.

    > to nie SA za placac gotowka ma sie taniej o prowizje

    O'rly? Znaczy się w USA są prowizje a u nas nie ma? :>

    Oczywiście wiem, że banki bardzo chcą zakazu prawnego różnicowania cen w
    zależności od sposobu płatności. I to mi wystarcza, by być gorącym
    zwolennikiem tegoż. :)

    mi