  • Data: 2005-12-07 13:01:17
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jak gosc jest bezczelny, chcac porady prawnej za darmo narzuca warunki
    > wowczas go sie odsyla tam gdzie jego miejsce, piszesz na grupe gdzie NIKT
    > nie ma obowiazku udzielac tobie porad, natomiast skomentowac KAZDY moze bo
    > do tego sluzy grupa DYSKUSYJNA (sjp.pwn.pl)
    >
    > P.

    Drogi Przemku,
    sam jestes bezczelny.
    Ja nikogo na tej grupie nie ocenialem.
    Poddalem pod dyskusje pewien problem prawny, a nie stan mojej moralnosci i
    uczuc.
    Jezeli tego nie rozumiesz, to niedobrze.

    Na dodatek wyglada na to, ze ne tej grupie malo kto ma cokolwiek do
    powiedzenia na temat prawa.
    Natomiast bardzo chetnie sie kogos obraza i atakuje.

    Ale dziekuje, takze Tobie - wiem teraz, ze na tej grupie nie dowiem sie
    niczego ciekawego z zakresu prawa. Tylko po co nazywa sie pl.soc.prawo ?

    A, i przeczytaj sobie:

    http://www.prawnik.net.pl/prawnik/pl_soc_prawo.htm

    a szczegolnie:

    " 4.4. Kultura dyskusji

    Nie używaj wyzwisk, nie pouczaj innych dyskutantów i staraj się spo­
    kojnie i rzeczowo formułować swoje poglądy. Pamiętaj, że w dyskusji
    uczestniczą ludzie wykonujący różne zawody oraz mający różne wy­
    kształcenie, więc szybko może się okazać, że to Ty czegoś nie wiesz o
    kolejnym przedmiocie sporu. "

    Andrea