  • Data: 2024-07-02 11:17:24
    Temat: Re: Przeszukiwanie baz i netu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-02, Monika Głowacka <m...@g...pl> wrote:
    > Jeśli ktoś zna moje imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania,
    > zameldowania to jakie informacje może znaleźć o mnie w internecie?
    >
    > Pytam tylko o internet, bo jak ktoś gdzieś pracuje i ma jakieś rejestry
    > czy bazy to wiadomo.

    Tych informacji nie ma normalnie w Internecie, a jeśli są to albo to
    Twoja własna zasługa, albo Twoich znajomych/wrogów, albo jakiejś firmy,
    którą to może wiele kosztować jeśli się zechcesz dobrać im do tyłka.

    Generalnie są to wrażliwe dane osobowe. Nie powinny być one publiczne.
    Ich upublicznienie w szczególnych sytuacjach może skutkować
    odpowiedzilanością prawną.

    --
    Marcin