  • Data: 2024-07-02 09:42:09
    Temat: Re: Przeszukiwanie baz i netu
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2024 o 08:52, Monika Głowacka pisze:
    > Jeśli ktoś zna moje imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania,
    > zameldowania to jakie informacje może znaleźć o mnie w internecie?
    >
    > Pytam tylko o internet, bo jak ktoś gdzieś pracuje i ma jakieś rejestry
    > czy bazy to wiadomo.

    Jeśli nic nie wstawiałaś w internet, ani nikt nic o Tobie po
    przyjacielsku nie wstawił, to nie znajdą o Tobie w internecie nic.

    Prawda jest taka, że teraz jest tendencja trzymania danych na serwerach,
    w chmurach, ale jeśli są dobrze zabezpieczone, to wyszukiwarki nie
    indexują tych danych i kto inny nie może ich znaleźć.
    Inna kwestia jest taka, że sam rząd udostępnia przez internet różne bazy
    d domenie gov.pl i są dostępne bez rejestracji, bez logowania.
    Przeciętnego obywatela nie ma w tych bazach.