eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie › Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
  • Data: 2008-03-31 05:40:35
    Temat: Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:fsp882$3ea$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jakis zacofany ten urzad, nie moga miec takiego przepisu, ze goniec oddaje
    > list komukolwiek, gdziekolwiek?
    > oszczedziloby im to chodzenia pod wskazany adres i szukania adresata...

    Poczytaj KPA (Kodeks postępowania administracyjnego).
    Urząd nie złamał prawa tylko raczej sąsiad. Urząd ma prawo dostarczyć:
    a) adresatowi (gdziekolwiek go zastanie)
    b) dorosłemu domownikowi (jeśli ten zgodzi sei przyjąc list i przekazać
    adresatowi)
    c) sąsiadowi (jeśli ten - patrz uwaga przy dorosłum domowniku)
    d) dozorcy domu (patrz uwaga powyżej)