    From: stanlej<s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przesunięcie ogrodzenia
    Date: Mon, 22 Aug 2005 04:45:13 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Przesunę część mojego ogrodzenia dla swojego spokoju. Odpisałem sąsiadowi
    prośbę o przesunięcie terminu przesunięcia ogrodzenia aby odebrać mu atut w
    sprawie do sądu a ten nie wyraził na to zgody tylko straszy, że skieruję sprawę
    do sądu (polubowne załatwienie sprawy nie wchodzi w grę, on już się ze
    wszystkimi procesuję). Jedyne rozwiązanie to wystrzelić go na księżyc, ale to też
    kosztowne rozwiązanie. Może przejdzie kiedyś za swoje ogrodzenie i moją działkę
    a wtedy zagryzie go mój pies, może się nie otruję- oczywiście mam na myśli psa..
    Ale mam pytanie w grę wchodzi około 4 m 2 (4x30 zł = 120 zł) na dobrą
    sprawę jest to w granicy błędów pomiarów zgodnie z prawem geodezyjnym i
    kartograficzny. Czy sąd uwzględni taki wniosek ???. Załóżmy ze poda mnie do sądu
    a ja przesunę ogrodzenie przed pierwszą rozprawą to co będzie ?, brak podstaw
    zmieściłem się w terminie w który mu zaproponowałem ale kto poniesie koszty
    sądowe ? Z kolei jak przesunę moje ogrodzenie to sąsiad nie będzie miał atutów
    abym musiał finansować remont lub przesunięcie jego części ogrodzenia na
    podstawie art. 154 KC. Czy istnieje jakiś sposób aby zmusić go do oddania mu jego
    części działki i zmuszenia go do przesunięcia ogrodzenia w jego przypadku to około
    40 m2 a to już coś. Jeżeli on wyżywa się na mnie to ja nie będę lepszy niech
    buduję nowe ogrodzenie jak taki mądry. Może ma ktoś lepszy pomysł czekam na
    propozycję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info