  • Data: 2005-08-19 11:13:02
    Temat: Re: Przesunięcie ogrodzenia
    Od: stanlej<s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja, nie mam zamiaru występować o zasiedzenie, chcę mieć święty spokój z tym
    sąsiadem, ale on mi rozkazuję przesunąc ogrodzenie o 5, 10, 20 cm to jest błąd
    pomiarów geodezyjnych. Do tego pozostaję jeszcze artykuł 154 KC. A jeżeli
    chodzi o przechodzenie za istniejące ogrodzenie to też nie ma prawa. Jeżeli
    ogrodzenie nie jest przesunięte to wyznacza granicę działki. 193 KK kto wdziera
    się do cudzego domu, mieszkania, lokalu albo ogrodzonego terenu albo wbrew
    żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności. Poza tym po ogrodzie biega
    barrrdzo groźny pies . Tym sposobem każdy wybudowałby sobie ogrodzenie w
    odległości kilkudziesięciu centymetrów i mógłby hasać po ogrodzie sąsiada, gdy by
    ten go zauważył stanąłby na swoim i nikt by mu nic nie zrobił. Coś mi tu nie pasuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info